چگونه موهای آسیب دیده خود را براق و درخشان کنیم؟

همه ما به خوبی می دانیم که طراوت و زیبایی مو ها تا چه اندازه در زیبا و جوان به نظر رسیدن فرد تأثیرگذار است.
خشک و آسیب پذیر شدن موها به خصوص بعد از رنگ کردن مو، مشکلی است که تقریباً بیشتر افراد با آن مواجه می شوند.
اما خبر خوب این است که این مشکل کاملاً (و یا حداقل تا قسمت زیادی ) قابل حل شدن است و می‌توان حتی بعد از رنگ کردن هم موهایی سالم و درخشان داشت.
به کار بردن این ترفندهای بی ضرر و ارزان قیمت، به شما کمک خواهد کرد، موهای خشک و آسیب دیده خود را به موهایی سالم و براق تبدیل کنید.

معجزه آووکادو:
آووکادوی رسیده (بدون هسته) را به صورت پوره در بیاورید و آن را با یک تخم مرغ مخلوط کنید و سپس بر روی موهای مرطوب خود قرار دهید.
جالب است بدانید که آووکادو، غنی از انواع ویتامین ها ، اسیدهای چرب ضروری، و مواد معدنی است که به بازگرداندن درخشش به موهای شما کمک خواهد کرد.  این مخلوط را به مدت ۲۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید و سپس چندین بار موهایتان را آبکشی کنید.
دیگر مواد موجود در خانه که می توان با به کار بردن آن ها موهایی درخشان داشت:
موهای خشک و شکننده خود را با مقدار کمی کره درمان کنید تا موهایی براق و درخشان داشته باشید. سپس مو های خود را با یک کلاه به مدت یک ساعت و نیم بپوشانید و بعد با استفاده از شامپو های معمول و آب تمام کره را بشویید.
از روغن زیتون نهایت سود را ببرید:
حدود یک دوم پیمانه روغن زیتون گرم را بر روی موهای نسبتاً مرطوب خود قرار داده و سپس آن را روی موهایتان مالش دهید، آنگاه موهای خود را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید و یک حوله روی آن بکشید. اجازه دهید این روغن حدود ۴۵ دقیقه روی موهای شما باقی بماند و سپس به طور کامل   موهای خود را با شامپو شست و شو دهید.

منبع: سایت بنیاد امور بیماری های خاص

منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =