وزیر بهداشت قفل های بسته استان کرمانشاه را باز کرد

کرمانشاه-ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اواخر هفته گذشته به مدت سه روز مهمان مردم کرمانشاه بود و در این مدت ۱۵ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی را با حدود هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد که به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این سفر قفل های بسته استان باز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه از ۲۳ تا ۲۵ فروردین انجام شد و در این مدت قاضی زاده هاشمی به شهرستان های سنقر و کلیایی، روانسر، صحنه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین سفر و طرح هایی در این شهرستان ها و همچنین در مرکز استان افتتاح کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معتقد است؛ سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرمانشاه قفل های بسته ای را که مدت ها پیگیر آن بودیم باز کرد و ما به طور جدی مراحل کار را پیگیری می کنیم.
دکتر حسین کریم اظهار کرد: بلافاصله پس از بازگشت وزیر بهداشت نماینده او در حوزه درمان به استان کرمانشاه آمد و ظرف ۲ روز از بیمارستان های استان بازدید کرد و موافقت هایی برای توسعه بیمارستان ها، ترمیم بخش ها، تهیه تجهیزات پزشکی بیمارستان ها و سایر نیازمندی ها به عمل آمد که با تعیین اعتبارات بسیار خوب و برنامه ریزی به عمل آمده به زودی کار آغاز خواهد شد که می تواند تحول بزرگی در درمان استان باشد.
وی از اعزام ۲ نماینده ویژه دیگر وزیر بهداشت به کرمانشاه خبر داد و گفت: با این پیگیری ها و بخصوص نظر خاص وزیر بهداشت به استان کرمانشاه می توان دستاوردهای سفر را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
وی مهمترین دستاورد سفر وزیر را به نمایش گذاشتن فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه عنوان کرد و گفت: همه مسئولان استان یک صدا، همراه و همدل وزیر بهداشت را در سفر همراهی کرده و مطالبات استان را به طور منطقی و مؤثر بیان کردند در حالی که بارها دیده شده که تشتت و دو دستگی در این چنین مواردی نتیجه عکس می دهد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه ایجاد حس مطلوب و خاطره خوب در چنین مواردی را مهم دانست و افزود: مردم کرمانشاه به طور خودجوش در تمام شهرستان ها استقبال چشمگیری از وزیر بهداشت به عمل آوردند که این در خور تقدیر و در شأن مردم اصیل استان است و امیدواریم با ایجاد این زمینه مثبت در حوزه سلامت کارهای بسیار بزرگی را به پیش ببریم.
افتتاح مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی، افتتاح دانشکده علوم و صنایع غذایی، اتاق های عمل بیمارستان آیت الله طالقانی، مرکز تحقیقات اختلالات خواب بیمارستان فارابی کرمانشاه، افتتاح مرحله دوم بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب، افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی دکتر معاون صحنه، افتتاح مرکز آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی، افتتاح آنژیوگرافی سوم و مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه از جمله پروژه های مهمی بود که در سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه افتتاح شد.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =