انتخاب سفیر سلامت

در شب مبعث پیامبر نور و رحمت و هفته حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج مراسم جشن باشکوهی در هئیت امام حسن عسگری(ع) با حضور بزرگان و پیشکسوتان هییات مذهبی و ورزشی و هنرمندان صدا و سیما مرکز کرمانشاه برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه با سخنرانی حاج حسین بیگلری رئیس شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج مسائل و مشکلات بیماران مطرح گردید همچنین با اهدا لوح توسط ایشان از حاج آقا آرمانده گوینده و مجری توانای صدا و سیما تقدیر بعمل آمد.

ضمنا جهت مشارکت بیشتر در امور کمک به بیماران از طرف مسئولین استان، برادر مهندس سالار احمدزاده بعنوان اولین سفیر سلامت از طرف رئیس شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج طی ابلاغ رسمی انتخاب شدند.

در ادامه جناب سالار احمدزاده قول هرگونه همکاری در امور کمک به بیماران خاص و صعب العلاج را اعلام نمودند. در این جلسه از طرف مهندس احمدزاده رئیس هیئت ورزش های باستانی و پهلوانی اعلام گردید که همه ساله در شب میلاد کریم اهل بیت مراسم گلریزان باشکوهی به نفع بیماران خاص و صعب العلاج برگزار گردد.

در پایان مراسم مشکل مالی یکی از بیماران دیالیزی جهت پیوند کلیه توسط خیریرن حاضر در جلسه حاج آقا شیرزاد، مهندس سالار احمدزاده، جامعه مداحان استان و سازمان تبلیغات اسلامی برطرف گردید.

مراسم جشن


منتشر شده

در

, ,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =