دکتر کریم: بیمارستان امام رضا (ع) می تواند پیشگام بهره وری باشد

نشست مشترک رییس و جمعی از مسئولین دانشگاهی با مدیر و معاونین بیمارستان امام رضا (ع) در این مرکز برگزار شد.

دکتر کریم رئیس دانشگاه هدف از نشست های اخیر در مراکز مختلف را بررسی عملکرد سال ۹۵ ،رفع مشکلات و نیز ایجاد اعتماد به نفس و برنامه ریزی هدفمند برای سال جاری به شکلی منسجم در یک تفاهم نامه اعلام کرد .

وی با بیان اینکه علی رغم همه محدودیتها اتفاقات خوبی رادر بیمارستان امام رضا (ع) شاهد هستیم، ارائه خدمات با کیفیت، در این بیمارستان را نتیجه دلسوزی مدیر و پرسنل این مرکز دانست و توان و کار آمدی آنان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: بیمارستان امام رضا (ع) می تواند پیشگام و تئوریسین در زمینه بهره وری باشد.

دکتر کریم با اشاره به جایگاه مهم تخصصی این مرکز در استان اظهارداشت: ما باید در جهت کاهش بار این بیمارستان تلاش کنیم از ظرفیتهای دیگر مراکز درمانی استفاده کنیم تا بتوانیم در اینجا صرفاً به اعمال و کارهای تخصصی و مهم تری بپردازیم.

رئیس دانشگاه این بیمارستان را یک بنگاه اقتصادی با حساب و کتابهای خاصی معرفی کرد که وجود یک مشاور اقتصادی با دیدگاه خاص خود برای رفع مشکلات مالی و حتی درآمد زایی در آن ضروری است .

دکتر کریم یکی از مهمترین هنرهای دانشگاه را ارتباط بین المللی و توریسم سلامت دانست و ضمن معرفی توریسم درمانی بعنوان صنعتی بزرگ در دنیا گفت: ما برای دستیابی به این مهم بایستی زیرساختهای لازمی را که تاکنون به فکرش نبوده ایم مهیا کنیم.

وی برای این منظور استفاده از ظرفیتهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان را بسیار مؤثر دانست و از اعلام آمادگی آنان برای پیگیری کمبودهای درمانی نظیر امکانات ، تجهیزات ، استخدام ،متخصص ، فوق تخصص و …در سطوح بالای کشور خبر داد.

رئیس دانشگاه همچنین ضمن ابراز خرسندی از کسب اعتبار بخشی مؤسسه ای دانشگاه طی سال گذشته ، کسب اعتبار بخشی بین المللی را در جهت پیشگیری از مشکلات آینده لازم و ضروری دانست.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه پزوهشی دانشگاه در سطح کشور ، ابراز امیدواری نمود ضمن تقویت پژوهش برای کسب امتیاز بیشتر ، بتوانیم آموزش را نیز به عنوان اعتباری در سطح ملی معرفی کنیم.

تشکیل کمیته تحول نظام اداری طی سال جاری یکی دیگر از ضروریاتی بود که رئیس دانشگاه در پایان این جلسه بدان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل آن و با رفع مشکلات بروکراسی مرکز به مرکز ،سیستم به کمک این کمیته در جهت رسیدن به اهداف ، گامهای بلندی را بردارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =