افتتاح بیمارستان تخصصی سرطان بنیاد بیماریهای خاص در سال آینده

خاص پرس: پزشکی و امور مرتبط با سلامت روز به روز تخصصی‌تر می‌شود و نیازمند خدمات تخصصی‌تر، ایران هم به عنوان یکی از کشورهای پیشگام در حوزه سلامت در منطقه و قاره کهن یکی از پرچم داران ارائه خدمات درمانی تخصصی است. در همین راستا بنیاد بیماری‌های خاص ایران به عنوان یکی از اصلی‌ترین حامیان بیماران در ایران تصمیم به احداث بیمارستانی بسیار پیشرفته در تهران گرفته است که کلیه خدمات تخصصی تشخیص و درمان بیماری‌های گوناگون سرطانی در آن انجام پذیر خواهد بود.

رییس بنیاد امور بیماریهای خاص با اشاره به اقدامات عظیم صورت گرفته برای احداث این بیمارستان عظیم و مجهز از بهره برداری از این بیمارستان تخصصی سرطان در سال آینده خبر داد وگفت : « تاکنون برای احداث این بیمارستان فوق تخصصی بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.»

فاطمه هاشمی در گفتگوی اختصاصی با خاص پرس گفت: «این بیمارستان به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی سرطان کشور در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در ۱۲ طبقه در تقاطع خیابان سئول با بزرگراه چمران ساخته می‌شود. در این بیمارستان کلیه اقدامات و خدمات تشخیصی، درمانی و بازتوانی بیماران مبتلا به سرطان انجام خواهد شد و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به مراکز متعدد نخواهند داشت. »


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 4 =