استقبال از دکتر مرادی و بدرقه دکتر کریم در ستاد دانشگاه

به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
به دنبال صدور ابلاغ پروفسور مرادی به عنوان سرپرست دانشگاه صبح روز چهارشنبه اعضای هیات رییسه دانشگاه ضمن استقبال از سرپرست جدید دانشگاه، رییس پیشین دانشگاه را بدرقه کردند.
در نشستی که در دفتر ریاست برگزار شد دکتر کریم ضمن خوش آمدگویی به دکتر مرادی و اظهار خشنودی از انتخاب وی گفت : من با اختیار خودم پروسه کناره گیری را شروع کردم و با برنامه و اراده خودم این موضوع را پیش بردم و علت آن هم مسائل شخصی اینجانب بود .
دکتر کریم گفت : خوشحالم که دانشگاه خودش برای سپردن مسئولیت به یکی از فرزندان خودش تصمیم گرفت. این دستاورد مهمی است که باید قدر بدانیم ، اینکه سرنوشت دانشگاه در دست خودش بوده و فشار های بیرونی ، اعمال نفوذ و … تاثیری در آن نداشته است.
وی از احساس مسئولیت همه اعضای هیات علمی ، مدیران ، کارشناسان و همراهی پرشور دانشجویان که برای پیشبرد برنامه های دانشگاه تلاش کرده اند تشکر نمود.
سرپرست جدید دانشگاه نیز در این نشست ضمن قدردانی از دکتر کریم اقدامات او را کم نظیر توصیف کرده وگفت : من شاهد رشد دانشگاه در حوزه های مختلف بوده ام و می دانم کسب افتخارات در معاونتها و بخش های مختلف با راهبری ایشان بوده و می دانم که نام نیک ایشان و حرمت شان در دانشگاه باقی می ماند.
وی با اعلام اینکه با همکاری همگان می توان حوزه سلامت را ارتقا داد گفت: من دانشگاه را از خودم می دانم و به آن تعلق داشته ، دارم و خواهم داشت و امیدوارم بتوانم این مسئولیت را با سربلندی به پیش ببرم و به شخص دیگری بسپارم .
دکتر محمود رضا مرادی فرصت خدمت در دانشگاه را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت : در چند سال گذشته نیز آقای دکتر کریم برخی مسئولیت ها را به من سپرده و در مواردی مورد مشورت قرار می داد که ما هم در حد توان به ایشان کمک می کردیم و اکنون که دکتر کریم خودشان تمایل به ادامه خدمت در کسوت ریاست دانشگاه را نداشتند این مسئولیت را پذیرفتم و این پروسه با حمایت اعضای هیات علمی ، شورای سیاست گذاری دانشگاه و وزارت بهداشت شکل گرفت که در نوع خود بدعت خوبی است.
وی حمایت و تعامل با مسئولان سیاسی ، نمایندگان مردم ، مسئولان ارشد استان ، همه سازمان ها ، نهاد ها و ادارات را در گسترش مقوله سلامت و موفقیت دانشگاه مهم ارزیابی کرد و گفت : همکاری و مساعدت همه نیروها با برآیند به سمت جلو ، می تواند کار را به بهترین شکل پیش ببرد.
وی که در جمع اعضای هیات رییسه دانشگاه سخن می گفت مقوله سلامت را بسیار مهم دانست و گفت : توقعات و انتظارات از این حوزه بسیار زیاد است و امیدوارم همه همکاران و دلسوزان در این راه دانشگاه را یاری کنند و ورود ما به این عرصه با خیر و صدق بوده و خروج از آن نیز با خیر و صدق باشد.


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =