کلیوی کرمانشاه

بیماران دیالیزی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب نیازمند یاری هستند

طلوع کرمانشاه:
دکتر حسین بیگلری در گفتگو با خبرنگار طلوع، اظهار داشت: متاسفانه به‌علت فاجعه زلزله بزرگ غرب کشور، بخش دیالیز شهرستان سرپل ذهاب دچار آسیب جدی شده و قریب به ۳۰ نفر از بیماران دیالیزی بالاجبار برای انجام دیالیز راهی کرمانشاه می‌شوند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان کرمانشاه افزود: این شرایط در حالیست که این بیماران علاوه بر رنج بیماری، با قلبی آکنده از غم و اندوه در گذشت عزیزانشان و از بین رفتن خانه و کاشانه بخاطر دیالیز مجبوراند بدون هیچ گونه امکاناتی آواره کرمانشاه شوند.

وی گفت: با وجود اینکه همه تلاش خود را برای کمک به بیماران دیالیزی و به‌ویژه زلزله زدگان انجام می‌دهیم اما امکانات انجمن ما نیز جوابگوی این دردمندان نیست و برای کاستن از آلام این بیماران برآنیم تا با حمایت و کمک خیرین و مردم نوع دوست دستگاه دیالیزی برای سرپل ذهاب تهیه نماییم.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان کرمانشاه با دعوت از عموم مردم نوع دوست و خیرین برای کمک به بیماران دیالیزی زلزله زده، افزود: امید است در این روزهای سخت بیماران را تنها نگذارید.

بیگلری بیان کرد: شماره حساب انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان کرمانشاه ۰۱۰۲۶۶۵۴۴۹۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۴۷۰۲ جهت دریافت کمک‌های مردمی اعلام می‌گردد.


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =