حسین بیگلری

نشست مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان کرمانشاه با آقای هاشم قاسمی مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی ایران

نشست مورخ ١٣٩٦/٠٩/٢٦ جناب بيگلري مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان کرمانشاه با آقایان هاشم قاسمی مدير عامل و رئيس هيات مديره، دکتر صادقي قائم مقام مديرعامل و نائب رييس هيات مديره و نکونام مسئول امور استانها در دفتر انجمن مرکزی در تهران برگزار شد.

در اين جلسه گزارش انجمن استان کرمانشاه و همچنین مشکلات بیماران کلیوی در شهرها و روستاهای مناطق زلزله زده خصوصا آمار بیماران باقی مانده در این حادثه و نیاز های معیشتی و دارویی و مسکن آنها توسط اقاي بيگلري ارائه شد.
در ادامه نیز مدیرعامل انجمن کلیوی ایران ضمن عرض تسلیت به هموطنان و خصوصا مردم غیور استان کرمانشاه و خانواده های حادثه دیده در این زلزله، به موضوعات مختلفي پيرامون كيفيت كمك به بيماران زلزله زده غرب و بررسي و احصاء نيازمندي ها، فرصت ها، تهديدها و بررسي علت تاخير برخي استانها در اين خصوص پيرو نامه قبلي و تشكر از استان هايي كه در اين راستا كمك نمودند پرداخت.

همچنين در خصوص كيفيت رفع معضلات دارو و درمان و اسكان و بيماران زلزله زده و ضرورت پرهیز از شعارگرايي و بالعكس توجه به عملگرايي مورد بررسی و اتخاذ تصميم قرار گرفت.

در پايان مدير انجمن كرمانشاه آمار تقریبی بیماران مناطق زلزله زده استان کرمانشاه که در اولویت دریافت کمک از دولت و هموطنان عزیز را به شرح ذيل اعلام كرد.

اسلام آباد غرب ۴۸ نفر
قصر شیرین ۴ نفر
گیلان غرب ۸ نفر
سرپل ذهاب ۳۰ نفر
پاوه ۲۵ نفر


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 6 =