افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه

چند طرح بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه، به بهره برداری رسید.

به گزارش همشهري آنلاين، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی فارابی کرمانشاه، در زمینی با زیربنای ۲۳۳۰ متر مربع در ۴ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

این کلینیک ویژه دارای بخش‌هایی مانند رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، ۵ یونیت دندانپزشکی و پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، داخلی، قلب، غدد، زنان و زایمان، روانپزشک، اطفال، گوارش و همچنین مرکز تحقیقات سوء مصرف مواد است که در طول ۱۶ ماه ساخته شده است.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهید دکتر فتاحی نیز در زمینی با زیربنای ۲۳۳۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال در طول ۱۷ ماه ساخته و تجهیز شده است.

در این مرکز بخش‌هایی مانند احیای قلبی ریوی، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، بیوشیمی خون، میکروب‌شناسی و متخصص‌های ارتوپدی، زنان و زایمان، قلب، داخلی، جراح مغز و اعصاب است.

مرکز درمان بیماری‌های ریوی نسیم مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) نیز در زمینی با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

اتاق تمیز دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال نوسازی شده و برای کشت سلولی استفاده مي‌شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + بیست =