کلینیک تخصصی و فوق تخصصی پردیس دانشگاه با تعرفه دولتی آماده خدمت رسانی به عموم مردم است

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی پردیس دانشگاه علوم پزشکی با ۲۷ پزشک فوق تخصص و متخصص با تعرفه دولتی آماده خدمت رسانی به عموم مردم است.

معاون درمان دانشگاه با اعلام این خبر از وجود ۴ فوق تخصص غیر از اطفال در  رشته های درد، غدد ، جراحی پلاستیک و روماتولوژی در این کلینیک خبرداد.

دکتر بهمن روشنی افزود: این کلینیک در رشته های اعصاب و روان ، روانشناسی ، بیماری های عفونی و گرمسیری ، داخلی ، زنان، بیهوشی ، اطفال ، گوش و حلق و بینی و جراحی عمومی دارای پزشک متخصص بوده و آماده خدمت رسانی می باشد.

وی با بیان اینکه در کلینیک پردیس فوق تخصصهای اطفال که پیشتر در کلینیک بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی فعالیت می کردند نیز وجود دارد گفت: این کلینیک در رشته های گوارش ، آندوسکوپی و کبد ، جراحی اطفال ، غدد درون ریز، بیماری های داخلی ، مغز و اعصاب دارای فوق تخصص اطفال می باشد.

دکتر روشنی همچنین از وجود پزشکان فوق تخصص اطفال در رشته های بیماری های عفونی و تب دار ، نوزادان ، کلیه ، خون و آنکولوژی قلب و آسم و آلرژی اطفال نیز خبرداد.

وی با بیان اینکه سیستم نوبت دهی در این کلینیک به ۲ صورت حضوری و اینترنتی البته محدود می باشد گفت: کلینیک پردیس از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۳:۳۰ لغایت ۱۰ شب آماده پذیرش بیماران است.

دکتر روشنی تصریح کرد: در مدت راه اندازی این کلینیک، تعداد افراد پذیرش شده به طور میانگین به صورت ماهانه حدود ۱۲هزار نفر بوده که بیشترین مراجعه مربوط به رشته غدد بوده است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 8 =