گزارش انجمن بیماران کلیوی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های انجمن سرپل ذهاب

گزارش انجمن بیماران کلیوی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های انجمن سرپل ذهاب

بعد از دو بار سفر ارزشمند مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی ایران جناب آقای دکتر آرمان و مسئول امور استان‌ها جناب آقای باقری به شهرستان زلزله‌زده و مظلوم سرپل ذهاب و مصاحبات مطبوعاتی این عزیزان بحمدالله ظرف ۳-۴ ساعت مسئول انجمن سرپل ذهاب انتخاب و شروع به کار نمود. در این مدت سرکار خانم رضایی که با حمایت ارزشمند مسئولین استان همراه است توانسته است خدمات ارزشمندی به بیماران زلزله‌زده سرپل ذهاب ارائه دهد.

بدین‌وسیله گوشه‌ای از خدمات انجمن سرپل ذهاب که با حمایت‌های انجمن مرکز و انجمن کرمانشاه محقق شده جهت اطلاع دوستان عزیز و همکاران محترم در ذیل اعلام می‌گردد:

  • کمک به بازسازی خانه‌های بیماران زلزله‌زده
  • توزیع خواروبار بین بیماران نیازمند
  • هماهنگی با بخش دیالیز و تقدیر از پرستاران عزیز بخش
  • دعوت از فرماندار و بازدید ایشان از بخش دیالیز
  • دعوت از امام‌جمعه و بازدید ایشان از بخش دیالیز
  • دعوت از رئیس شبکه بهداشت شهرستان و بازدید ایشان از بخش دیالیز
  • تقبل هزینه سرویس بیماران از طرف امام‌جمعه شهرستان
  • کمک به ساخت منازل مسکونی بیماران دیالیزی زلزله‌زده ازجمله خانم هاجر صورتیان فر که تخریب ۱۰۰ درصد شده است.

با توجه به هماهنگی حاج مسعود بیگلری معاون شهردار کرمانشاه و موافقت شورای شهر سرپل ذهاب محلی جهت دفتر انجمن بیماران کلیوی سرپل ذهاب اختصاص یافت.

ضمناً با توجه به زحمات جناب آقای معینی خوشبختانه ۳ نفر از بیماران زلزله‌زده در شیراز هستند که یک نفر پیوند شده و بقیه در صف پیوند از جسد قرار دارند. چند نفر بیمار نیز به تهران اعزام شده‌اند که دو نفر پیوند شده‌اند و بقیه در شرف پیوند هستند.

همچنین آقای سعدا… رسولی که در شیراز پیوند از جسد شدند روز سه‌شنبه عازم کرمانشاه هستند که انشاا… تا بهبودی کامل در خوابگاه انجمن بیماران کلیوی کرمانشاه اقامت خواهند داشت.

امید است همکاران عزیز در حمایت از بیماران دیالیزی سرپل ذهاب که بعد از یک سال هنوز در کانکس زندگی می‌کنند دریغ ننمایند تا بتوانیم با همیاری هم با انجمن مرکز و اعضای هیئت‌مدیره مشکلات این عزیزان را برطرف نماییم.


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =