رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه به “پویش ملی بهار همدلی” پیوست

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه به “پویش ملی بهار همدلی” پیوست

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه ضمن اعلام پیوستن به پویش ملی “بهار همدلی” از کلیه اساتید و کارکنان این بیمارستان خواست تا به این پویش دانشگاهی بپیوندند.

دکتر علی سروش در گفت و گو با خبرنگار مفدا کرمانشاه ، ضمن اعلام این مطلب ، افزود : پرسنل این بیمارستان هیچگاه وظیفه خود را محدود به درمان دردهای جسمی ندانسته و همیشه در تسکین زخم‌های روحی هموطنان احساس مسئولیت کرده اند.

وی یادآور شد: پیش از این پویش نیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرسنل و اساتید بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه به صورت خود جوش به مناطق  سیل زده کشور ارسال شده است.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه ضمن دعوت از کلیه اساتید و کارکنان این مجتمع بزرگ بیمارستانی برای پیوستن به این پویش همگانی ، گفت:  بنده به جرات میتوانم به عنوان نماینده ۲۶۰۰ نفر از کارکنان و اعضاء هیات علمی این مجتمع بیمارستانی اعلام کنم که همچنان آماده هر نوع کمک به سیل زدگان هستیم.

گفتنی است، تعدادی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با راه‌اندازی «پویشی ملی دانشگاهیان ایران» با عنوان «بهار همدلی»، از کلیه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درخواست کردند تا ضمن پیوستن به این پویش دانشگاهی، در ساخت خانه‌های مسکونی تخریب شده در مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کنند.

بر مبنای این طرح، هر مقدار کمک‌های نقدی از طرف دانشگاهیان در هر دانشگاه جمع‌آوری شود، به میزان دو برابر آن کمک بلاعوض از سوی نهادهای حمایتی کشور به آن اضافه شده و واحدهای مسکونی تخریب شده تعدادی از هموطنان نیازمند بازسازی شود.

لازم به ذکر است، این پویش در کمال شفافیت واریزی وجوه هر دانشگاه را اعلام نموده و خانه‌های ساخته شده توسط هر دانشگاه را در معرض دید همه شرکت‌کنندگان پویش قرار خواهد داد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =