دکتر مرادی: جوانرود از قطب های مهم درمانی استان است

دکتر مرادی: جوانرود از قطب های مهم درمانی استان است

رییس و ‌معاونان دانشگاه علوم‌پزشکی ظهر امروز در ادامه سفر به شمالغرب استان با یوسفی فرماندار جوانرود دیدار و‌ گفتگو کردند.

طی این دیدار رئیس دانشگاه با بیان اینکه جوانرود از قطب های مهم درمانی استان و مرکز سلامت منطقه شمالغرب استان است گفت:سیاست دانشگاه علوم‌پزشکی تقویت شهرستان جوانرود از نظر فعالیتهای حوزه سلامت و ارتقای خدمات تخصصی پزشکی است

دکتر مرادی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱ پزشک متخصص در شهرستان فعالیت می کنند که پس از اسلام آباد غرب در رده دوم شهرستانهای استان از این نظر قرار دارد.

وی بیان کرد: از حمایت های فرماندار از بخش سلامت در شهرستان جوانرود که جزو ‌مهمترین شبکه های ما در استان بوده و‌دارای اهمیت منطقه ای و مرکزیت شهرستانهای اطراف است، تقدیر می کنم.

دکتر مرادی اظهار داشت:بخش بهداشت و ‌درمان فعالیت شبانه روزی و بی وقفه ای را به انجام می رساند و انتظار مردم دریافت خدمات موثر و کافی در اسرع وقت می باشد که لازم است بستر مناسب برای این انتظار به حق فراهم گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش عمده ای از بودجه دانشکاه از محل درآمدهای دانشگاه در استان است گفت: متاسفانه تحقق این درآمدها از طریق بیمه با تاخیر فراوان بوده و در حال حاضر با بیش از ۱۵ ماه تاخیر به مجموعه پرداخت می گردد .

رئیس دانشگاه افزود: افزایش بهای هزینه ها و‌تجهیزات و‌ملزومات پزشکی و دارویی ،دانشگاه ها را با چالش مواجه کرده است ، اما اجازه نداده ایم برای بیماران مشکلی به وجود بیاید.

همچنین فرماندار جوانرود در دیدار با هیات رییسه دانشگاه علوم‌پزشکی ، بهداشت را پایه و ‌اساس سلامت مردم به عنوان محور توسعه پایدار دانست و گفت: من خود را حامی و یاور مقوله سلامت می دانم ‌و در این راه به مجموعه شبکه بهداشت و درمان کمک می کنم.

رستگار یوسفی اظهار داشت:حضور متخصصان در شهرستان بسیار راهگشاست و من برای این خدمت از وزارت بهداشت تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه رخداد زلزله موجب مشکلات بسیاری برای شهرستان شده و‌ افزایش جمعیت توجه ویژه به جوانرود را می طلبد گفت:ما در جوانرود به شهرستانهای اطراف خدمت درمانی ارائه می دهیم و تقویت این بخش موجب رفاه مردم و‌کاهش بار مرکز استان می شود.

فرماندار جوانرود تسریع در احداث پروژه های بهداشتی در نقاط مختلف شهرستان ، راه اندازی آسانسور و توجه به امکانات رفاهی ،تاسیساتی و درمانی بیمارستان جوانرود را از خواسته های مردم شهرستان جوانرود دانست و گفت: یکی دیگر از خواسته های ما رسیدگی به مناطق صعب العبور و دورافتاده در مسیرهای دشوار از نظر بهداشت و توسعه زیرساخت ها است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =