پیش‌نویس خودکار

پروژه گردشگری سلامت کرمانشاه در سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه پروژه مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه را در غرب کشور بی نظیر توصیف کرد و گفت: برای فراهم کردن شرایط تکمیل پروژه با همه توان حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در حاشیه دیدار استاندار کرمانشاه از پروژه گردشگری سلامت در استان امید قادریپیش‌نویس خودکارمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: هدف از احداث این پروژه ارائه خدمات پزشکی در سطح بیم المللی به گردشگران سلامت است.
وی با بیان اینکه باید یک چهارچوب رسمی برای جذب و هدایت گردشگران سلامت در استان شکل بگیرد تصریح کرد: با توجه به هم مرز بودن استان کرمانشاه با کشور عراق سالانه بیماران متعددی از این کشور برای درمان از طریق مرز‌های استان وارد می‌شوند، اما متاسفانه بنا به دلایل متعدد از جمله نبود امکانات خاص گردشگری سلامت به استان‌های دیگر مراجعه می‌نمایند.
قادری توسعه گردشگری سلامت را از جمله برنامه‌های محوری این اداره کل دانست و افزود: با توجه به این ظرفیت تکمیل و تجهیز پروژه گردشگری سلامت شهر کرمانشاه ضروری و نیاز به حمایت همه مسئولان امر دارد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اهمیت این پروژه را به لحاظ ارز آوری، ایجاد اشتغال و تمرکز زدایی و ارائه خدمات درمانی در سطح بین المللی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: امیدواریم برای اختصاص تسهیلات لازم به این پروژه همراهی و همکاری لازم در سطح استان و کشور صورت بگیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه ابراز امیدواری کرد با تامین منابع مالی این پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است مرکز گردشگری سلامت شهر کرمانشاه در ابتدای بلوار تاق بستان با مشارکت ۳۷ تن از پزشکان استان با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.
این پروژه بیمارستانی با رویکرد گردشگری سلامت به عنوان یک مرکز با طراحی لوکس با امکاناتی از جمله هتل، گیم سنتر، صرافی، دفتر خدمات گردشگری، فروشگاه‌های عرضه صنایع دستی و… در راستای توسعه توریسم درمانی استان احداث می‌گردد.

سرمایه گذاران پروژه تا کنون نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان هزینه کرده اند، که در صورت اختصاص تسهیلات تا پایان ۹۸ ساختمان تکمیل و آماده تجهیز می‌شود.
این پروژه با ۲۷۰ نفر اشتغال مستقیم می‌تواند نقش بسزایی در ارزآوری، اشتغال زایی، تمرکز زدایی و توسعه توریسم درمانی استان ایفا نماید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 3 =