در رقابت های جهانی پیوند اعضاء کاروان ایران با کمترین ورزشکار بیشترین مدال را کسب کرد

در رقابت های جهانی پیوند اعضاء کاروان ایران با کمترین ورزشکار بیشترین مدال را کسب کرد

از سال ۲۰۰۷ عضو تیم ملی هستم و خوشبختانه به لطف خدا و دعای مردم با دست توانستم با کسب ۴ مدال از رقابت های جهانی پیوند اعضاء برگشته ام.

علی حیدری پور دارنده ۴ مدال رنگارنگ مسابقات جهانی نیوکاسل انگلیس در گفت و گویی با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه،به برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضاء که از ۲۶ مرداد تا دوم شهریور در ۱۸ رشته ورزشی در نیوکاسل انگلیس برگزارشد، اشاره کرد و گفت: کاروان ایران با ۶۰ ورزشکار، مربی و همراه در این دوره از رقابتها حضور داشتند.
وی گفت : تیم ملی ایران با کم ترین جمعیت بیشترین مدال را کسب کرد. انگلستان که مقام اول این مسابقات را در به دست آورد با ۳۶۰ ورزشکار در این رقابتها شرکت کرده بود. تیم ملی آمریکا که در جایگاه دوم ایستاد و ایران با ۴۵ شرکت کننده موفق به کسب جایگاه سوم جهان شد.
وی با بیان اینکه رشته دوو میدانی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، گفت: جمعاٌ ۲۶ طلا، ۳۵ نقره و ۳۳ برنز توسط ورزشکاران ایرانی به دست آمد. در ماده پرتاپ توپ کریکت مدال طلا و در ماده پرتاب وزنه مدال نقره را کسب کردم.
این قهرمان کرمانشاهی در رشته پیوند اعضاء در ادامه بیان کرد: علی رغم کمبود امکانات موفق شدم در ماده پرتاب نیزه مدال نقره را کسب کنم و در ماده پرتاب دیسک نیز بعد از ورزشکاران انگلیس و روسیه در جایگاه سوم ایستادم.
حیدری پورافزود: با تمام توان در مسابقات آینده شرکت خواهم کرد و هدفم به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی و جهانی است. به احتمال زیاد مسابقات آسیایی در آواخر سال جاری به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به روند برگزاریمسابقات جهانی پیوند اعضاء اشاره کرد و اظهار داشت: این رقابتها هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شودو در سال ۲۰۲۱ به میزبانی آمریکا برگزار می شود که یقینا تمام تلاشم را برای حضوری قدرتمند در این مسابقات خواهم داشت.

گفتنی است :در مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات این قهرمان، با حضور مصطفی باباملکی ریاست اداره ورزش و جوانان ، حسین بیگلری ریاست هیات بیماری های خاص و پیوند اعضا ، حشمت میرزایی پیشکسوت ارزشمند کشتی کرمانشاه و دیگر مسوولین و ورزشکاران برگزار شد.


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =