آیین نکوداشت شهریاران پزشکی کرمانشاه برگزار شد

آیین نکوداشت شهریاران پزشکی کرمانشاه دکتر محسن امامی آل آقا، دکتر فتاح فرخی و دکتر معصومعلی معصومی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه، در این مراسم از دکتر محسن امامی آل آقا، دکتر فتاح فرخی و دکتر معصومعلی معصومی آیین نکوداشت شهریاران پزشکی کرمانشاه برگزار شدمعصومی به عنوان مفاخر پزشکی کرمانشاه تجلیل شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم اظهار داست: عوامل زیاد از جمله موقعیت جعرافیایی، درآمد و … در توسعه یک کشور دخیل هستند، اما بیشترین چیزی که موجب پیشرفت و توسعه می‌شود، نیروی انسانی است.

دکتر محمودرضا مرادی افزود: اگر نیرو‌های انسانی مورد آموزش‌های لازم قرار بگیرند به سرمایه‌های انسانی تبدیل می‌شوند که موجب رشد وتوسعه کشورخواهند شد.
وی با بیان اینکه فاصله سطح پزشکی ایران با سایر کشور‌ها زیاد نیست، گفت: امروز شاهدیم پزشکان ما در کشور‌های خارج کرسی‌های پزشکی آن کشور را فتح کرده اند و هنگامی که به کشور برمی گردند بیماران جهت درمان از کشور‌های خارج به آن‌ها رجوع می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: به لحاظ تحقیقاتی دانشگاه‌های کشور ما رتبه ۱۶ را در دنیا به خود اختصاص داده است که درصد بالایی مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی است.
دکتر مرادی یادآور شد: پزشکانی که امروز از آن‌ها تقدیر شد از جمله دکتر فتاح فرخی، دکتر معصومعلی معصومی و دکتر محسن امامی آل آقا سال‌ها خدمات شایسته‌ای را به مردم استان داشته اند وما باید قدر دان آن‌ها باشیم.
منبع: خبرگزاری صداوسیما


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پانزده =