بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) نیروی انتظامی کرمانشاه افتتاح شد

بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) نیروی انتظامی کرمانشاه افتتاح شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین افتتاح بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) ضمن پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی که در بخش درمان نیز ورود کرده است تقدیر کرد.
دکتر روشنی با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت بیش از ۹۵ درصد از جمعیت مردم تحت پوشش بیمه قرار گرفتند بیان کرد: نوسازی ۳۹ هزار تخت بیمارستانی، اضافه شدن ۱۸۰۰ تخت ویژه زایمان و ۳۰ پایگاه اورژانس هوایی و اضافه شدن بیش از ۲۴۰۰ آمبولانس در کشور از دستاوردهای مهم طرح تحول سلامت بوده است.
وی اظهار داشت: ۱۹۰۰ تخت بیمارستانی فعال در استان داریم که ۶۵۰ تخت آن در مراکز غیر دانشگاهی بوده و بیش از ۲۰ میلیون نفر در سال گذشته از خدمات درمانی بیمارستانی استفاده کرده‌اند.
معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۴ در استان بایستی تعداد تخت‌های بیمارستانی به بیش از ۵۰۰۰ تخت برسد گفت: افتتاح این مرکز باعث دستیابی به برنامه‌های تعیین شده می شود.
به گفته وی بیمارستان‌های ویانا، رایان و حکیم در بخش خصوصی و بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی دانشگاهی در استان کرمانشاه در حال ساخت و پیگیری می‌باشد.
دکتر روشنی همچنین از راه اندازی بیمارستان گلستان ویژه بیماران سوختگی با ۵۰ تخت در آبان ماه ۹۸ نیز خبرداد.
وی افزود:بخش نورواینترونشن در بیمارستان امام رضا(ع) نیز به زودی افتتاح خواهد شد، این بخش به منظور ارائه خدمات به بیماران مغزی شروع به کار خواهد کرد.
وی همچنین گفت: بخش‌های ویژه این بیمارستان با بیش از ۲۰ تخت ویژه، کمک بسزایی در امر درمان بیماران در استان کرمانشاه می‌باشد.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =