بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

بیمارستان پاوه مجهز به دستگاه سی تی اسکن شد

 

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خریداری یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان شهرستان پاوه خبر داد و گفت: این دستگاه با آماده سازی فضای فیزیکی به زودی به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر «تورج شیرزادیان» با بیان اینکه این دستگاه محصول شرکت هیتاچی ژاپن است ارزش تقریبی این دستگاه را با ارز آزاد ۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی عنوان کرد:این دستگاه با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه؛ ریاست، معاونان توسعه، غذا و دارو و درمان و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و نیز پیگیری‌ امام جمعه این شهرستان در سفر وزیر محترم بهداشت ازمحل کمک سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است .

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه با اشاره به توزیع محدود این دستگاه در کشور گفت: خوشبختانه استان ما در میان استان های دیگر موفق به خرید این دستگاه شد.

دکتر شیرزادیان ضمن ابراز خرسندی از اینکه اکنون تمامی شهرستانهای استان غیر از دو شهرستان قصرشیرین و گیلانغرب به دستگاه سی تی اسکن مجهز هستند گفت: دستور وزیر محترم بهداشت جهت خرید این دستگاه برای شهرستان گیلانغرب نیز اخذ گردیده است.

او گفت: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در کنار سایر روش‌های تشخیصی ویروس کرونا کمک شایان توجهی به تشخیص و درمان بیماران این شهرستان خواهد کرد.

دکتر شیرزادیان با بیان اینکه تامین این دستگاه از طریق معاونت درمان و هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت صورت پذیرفته است.‌دستیابی به این دستاورد مهم را  به مردم فهیم این شهرستان تبریک و تهنیت گفت.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =