پیش‌نویس خودکار

کمک ۳۷۰ میلیون تومانی خیر جوانرودی به بیمارستان جوانرود

کرمانشاه- مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از کمک ۳۷۰ میلیون تومانی خیر جوانرودی برای تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان جوانرود خبر داد.

تورج شیرزادیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همت و مساعدت خیّر نیک اندیش جوانرودی، چهار قلم تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای بیمارستان شهرستان جوانرود تهیه شده است.

وی افزود: این تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه ماشین بیهوشی اتاق عمل، یک دستگاه چراغ سیالتیک اتاق عمل، یک دستگاه آ بی جی آزمایشگاهی و ۲ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار خریداری و تحویل بیمارستان شهرستان جوانرود شده است.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به ارزش تجهیزات پزشکی خریداری شده، تصریح کرد: بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی اعتبار مورد نیاز بوده است که مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان توسط خیّر نیک اندیش جوانرودی و مابقی توسط معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تأمین شده است.

شیرزادیان خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط معاونت غذا و دارو این تجهیزات در کمترین زمان ممکن و در چارچوب فرآیندهای قانونی خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود شده تا در اسرع وقت نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =