استارت تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای حضور در رقابت های جام جهانی

استارت تیم ملی فوتبال پیوند اعضا برای حضور در رقابت های جام جهانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، در این اردو که با حضور علی چینی سرمربی این تیم در قائم شهر و از روز سه شنبه ۱۳ مهرماه سال جاری آغاز شده ۲۰ فوتبالیست به اردو فراخوانده شدند.

نخستین تمرین ملی پوشان فوتبال پیوند اعضا، در شرایطی برگزار شد که بازیکنان تحت نظر علی چینی سرمربی این تیم کار با توپ را در دستور کار خود قرار دادند. دومین و سومین جلسه تمرین ملی پوشان فوتبال کشورمان  در روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهربا مرور تمرینات بدنی وتاکتیکی دنبال شد و بعد از تمرین نوبت عصر بازیکنان در استخر به ریکاوری پرداختند. امروز نیز بازیکنان یک جلسه تمرین را برگزار می کنند.

تیم ملی فوتبال پیوند اعضا روز جمعه ۱۶ مهرماه در دیداری تدارکاتی برابر پیشکسوتان نساجی مازندران به میدان خواهند رفت تا روند صعودی خود برای حضوری شایسته در بازی های جام جهانی فرانسه را ادامه دهند.

گفتنی است هدایت تیم ملی فوتبال پیوند اعضا بر عهده علی چینی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال است و ناصر شیردل ( مربی)، حسین اسماعیلی(سرپرست)، مجید کرمی (مدیر تیم و رئیس انجمن فوتبال)، احسان وجدی (مربی دروازه بان)، محمدرضا تاجانی (آنالیزور) و احمد اکبری (تدارکات) وی را همراهی می کنند.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا نیز به این شرح است:

وحید مظاهری، حسام فتاحی، حسین محمودی، سعید منتظر پرچی، داوود تسبیحی، رضا طهماسبی،محمد طهماسبی، مرتضی جلیلوند، علی گودرزی، علی حسن شاهی، حمزه پیرمرادیان، موسی خلیفه، رضا قدرتی، وحید جعفری، انعام رهبر، امیر معماری، براتعلی ابراهیم، فراز آذریان، امین صانعی و جواد حفظی.

گفتنی است این اردو پس از یک سال و نیم وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار و تمامی بازیکنان و کادر فنی پس از واکسینه شدن و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این اردو حضور یافتند. مسابقات جام جهانی فوتبال به میزبانی فرانسه و در سال ۲۰۲۲ برگزار می شود اما هنوز زمان دقیق و شهر برگزاری این مسابقات اعلام نشده است.


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هفت =