مشکلات بیماران کلیوی در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

جمعی از بیماران کلیوی کرمانشاه طی نامه ای به مدیریت درمان استان کرمانشاه از مشکلات بیمارستان امام رضا(ع) شکایت دارند. متن نامه بدین ترتیب است:

مدیریت محترم درمان استان کرمانشاه

سلام علیکم

با احترام، به استحضار حضرتعالی می رساند مرکز دیالیز کرمانشاه واقع در بیمارستان امام رضا(ع) از لحاظ مدیریت و داشتن پرستاران و کمک پرستاران خدوم و زحمتکش حائز اهمیت می باشد و با بودن نین نیروهای مجرب و قوی انسانی متاسفانه از جهاتی دارای نقایص و معایبی چند می باشد که به نتیجه کار لطمه وارد می کند. با توجه به وجود چنین منابع انسانی حازق و زحمتکشی، دلسوزی و همت بالای مسئولین را می طلبد تا مشکلات موجود مرتفع گردد لذا نظر مبارک را به نکاتی ند معطوف میدارد:

اکثر دستگاههای دیالیز عمر مفیدشان را بدلیل کارکرد زیاد از دست داده اند بطوریکه در اغلب موارد عمل دیالیز بیماران با اطمینان صورت نگرفته بلکه برای بیمار مشکلاتی هم بوجود آورده است من جمله تعدادی از بیماران بعد از دیالیز دچار ناراحتی های جسمی می گردند. نکته دیگری که حائز اهمیت است عدم وجود صافی های مناسب است که با وزن بیمار سازگاری ندارد. با این وجود انتظار می رود مدیریت درمان اقدام عاچل را جهت خرید دستگاه های دیالیز و صافی های مناسب آن مبذول فرمایید. مزید بر تشکر و اطمینان خواهد بود.

با تقدیم احترامات فائقه جمعی از بیماران کلیوی


منتشر شده

در

, ,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =