تیرماه امسال سفر فوق تخصصی ترین تیم جراحی پلاستیک کشور به کرمانشاه / ویزیت و عمل جراحی رایگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تیم فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک کشور برای ویزیت و انجام عمل جراحی به مناطق محروم استان سفر می‌کند.
حسین کریم در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: فوق تخصصی‌ترین تیم جراحی پلاستیک کشور سالانه با سفر به مناطق محروم در استان‌های مختلف بیماران مبتلا به ناهنجاری سر و صورت، شکاف لب و کام را به صورت رایگان مداوا می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از حضور این تیم در مورخه ۹ تا ۱۴ تیرماه در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد و گفت: ویزیت، شناسایی بیماران و اعمال جراحی پلاستیک با حضور فوق تخصصی‌ترین تیم جراحی پلاستیک کشور در استان کرمانشاه، به صورت رایگان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه برای رفتن این تیم فوق‌تخصص به هر نقطه از کشور فراهم‌سازی شرایط شبکه‌های بهداشتی درمانی و دانشگاهی لازم است، تصریح کرد: دعوت از تیم جراحی از طرف استان انجام شده است.
کریم اضافه کرد: کسانی که امکان جراحی آن‌ها در بیمارستان‌های کرمانشاه باشد توسط این تیم مورد عمل جراحی قرار می‌گیرند و کسانی که نیاز به جراحی‌های پیچیده دارند که امکان آن در استان وجود ندارد، به تهران ارجاع داده می‌شوند.
این مسؤول از بیماران خواست برای قرار گرفتن در لیست نوبت با شماره ۰۹۳۸۱۴۶۴۸۳۱ تماس بگیرند و ادامه داد: براساس نوبت داده شده بیماران می‌توانند مراجعه کنند.
این مسؤول در پایان، گفت: این گروه فوق‌تخصص عمل جراحی سوختگی، زیبایی، پوست و مو را انجام نمی‌دهند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =