دکتر کلانتر هرمزی: به پاس محبت کرمانشاهیان ،هرکودکی که با شکاف کام و لب درکرمانشاه به دنیا بیاید رایگان جراحی می کنیم

به پاس محبت کرمانشاهیان در سفر گروه جراحی پلاستیک مناطق محروم به کرمانشاه ازین پس هرکودکی که با شکاف لب و کام در استان کرمانشاه به دنیا بیاید توسط این تیم به طور رایگان ویزیت و جراحی می شود.
سرپرست تیم جراحی پلاستیک مناطق محروم با اعلام این مطلب تاکید کرد :درصورت تولد کودکانی با این بیماری خانواده ها می توانند ضمن مراجعه به روابط عمومی دانشگاه مراحل درمان را پیگیری کنند.
دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی که در سفر خود و اعضای ۲۴ نفره تیمش به کرمانشاه با انجام تعداد ۱۵۷ جراحی شکاف لب و کام رکورد جهان راشکست در دیدار با تعدادی از پرسنل روابط عمومی دانشگاه که برای تقدیر از ایشان به مطب این پزشک خیر رفته بودند گفت: آنچه که برای من مهمتر از هرچیز دیگری در این سفر بود کار تیمی منسجم و همدلانه ای بود که در کرمانشاه شکل گرفت و همه اعضا دست به دست هم دادند تا در این کار خیر مشارکت کنند.
وی ضمن برشمردن تعدادی از خصوصیات مردم کرمانشاه از جمله مهمان نوازی و صفا و صمیمیت،از شوق گروه در بازدید از بازار سنتی و آثار باستانی و تاریخی سخن گفت و افزود: ما کرمانشاه را جور دیگری دیدیم و این سفر برای همه ما اهمیت بسیاری داشت.
این جراح مشهور پلاستیک دستاورد انجام این تعداد جراحی را مرهون هماهنگی و همکاری مقامات ارشد استان ،دانشگاه علوم پزشکی،بیمارستان امام خمینی و نهادها و سازمانهای مردم نهاد دانست و تاکید کرد: این دستاورد باید برای استان کرمانشاه ثبت شده و افتخار آن برای جامعه سلامت استان محفوظ بماند چراکه بزرگترین واقعه پزشکی جهان در حوزه جراحی پلاستیک در این استان رقم خورد و این دستاورد کمی نیست.
دکتر کلانتر هرمزی همچنین از استاندار کرمانشاه ،رییس دانشگاه و سایر مدیران و کارکنان و نیزخدمات پزشکان و کادر پزشکی و اتاق عمل در استان تقدیر کرد و گفت: این همکاران از محبت سرشار خود ما را بهره مند ساخته و تعدادی از این همکاران برای فعالیت داوطلبانه با گروه ثبت نام کردند.

منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =