به گزارش خاص پرس :گردهمایی بزرگ مبتلایان به ام اس روز پنج شنبه 9 شهریور از ساعت 9.30 تا 12 در هتل اسپیناس تهران برگزار خواهد شد.
تمام مبتلایان به بیماری ام اس که داروهای اكتووكس و اكتافرون مصرف می کنند میتوانند در این گردهمایی که به صورت جلسات پرسش وپاسخ با اساتید برجسته نورولوژی است شرکت کنند .
متقاضیان شرکت در این همایش می توانند جهت حضور در این گردهمایی با شماره های زیر تماس حاصل کنند . ٨٨٣٠٩٢٩١- ٨٨٣١١٦٦٦
گردهمایی بزرگ بیماران مبتلا به ام اس
توسط
برچسبها:
دیدگاهتان را بنویسید