تکذیب فوت کودک دو ساله در سرپل ذهاب به علت نبود پزشک متخصص

به نقل از سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه : رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب فوت سارینا، کودک دو ساله سرپل ذهابی به علت نبود پزشک متخصص در بیمارستان بانگر این شهرستان را تکذیب و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

دکتر مازیار طهماسبی اظهار داشت: سارینا کودک دو سال و یک ماهه ای بود که ۲۰ دی ماه به دلیل وجود علائم سرماخوردگی به مطب پزشک عمومی در سرپل ذهاب مراجعه کرده و ساعت۲۱:۳۰ دقیقه ۲۷ دیماه با علائم تشنج، ایست قلبی و تنفسی به بیمارستان بانگر مراجعه کرده است.

وی تصریح کرد: این کودک پس از احیا(CPR) توسط متخصصان طب اورژانس، بیهوشی و اطفال، به بخش ای سی یو منتقل می شود.

دکتر طهماسبی گفت: سارینا تا ۲۸ دی ماه در ای سی یو تحت نظر بود تا اینکه از بخش NICU(مراقبت های ویژه نوزادان) بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برای وی پذیرش گرفته می شود و پس از انتقال به این بیمارستان، با ایست قلبی، جان خود را از دست می دهد.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب تاکید کرد: فوت سارینا به علت عدم وجود پزشک متخصص در بیمارستان بانگر کذب است و بنظر می رسد علت فوت این کودک، عدم مراجعه به موقع به بیمارستان بانگر در زمان بروز علائم اولیه سرماخوردگی، وخیم شدن وضعیت وی در هنگام مراجعه و احتمال عدم رعایت دستورات پزشک در مراجعه اولیه از طرف والدین باشد


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =