بیماران خاص و صعب‌العلاج نگران تامین دارو نباشند

زندگی > سلامت – همشهری آنلاین:
وزیر بهداشت گفت: مردم به ویژه بیماران خاص و صعب‌‌العلاج، نگران تامین داروی مورد نیاز خود نباشند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از وبدا، سيد حسن هاشمي، درباره خروج آمریکا از برجام و تاثیر آن بر تغییرات قیمت دارو و تجهیزات پزشکی گفت: بخشی از نگرانی مردم از برجام در همه حوزه‌ها، حنبه روانی دارد اما آنچه رییس جمهور و معاون اول در مورد کالاهای اساسی و از جمله دارو اعلام کردند، تغییرات نرخ کالاهای اساسی در سال ۹۷، کمتر از نرخ تورم است و ما نیز قیمت دارو و تجهیزات پزشکی را مدیریت می‌کنیم.

او اظهار داشت: جامعه داروسازی کشور و کارخانجات تولید دارو و تجهیزات پزشکی که بخشی از مواد اولیه دارو یا تجهیزات پزشکی را وارد می کنند، فرزندان همین کشور هستند و حساسیت آنها در مورد خدمت رسانی به موقع و منصفانه به مردم، کمتر از وزارت بهداشت نیست و همه رعایت می‌کنند و متوجه هستند که هیچ هزینه ای نباید برای مردم ایجاد شود که مردم احساس کنند، تفاوتی ایجاد شده است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مردم و به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج نگران تامین داروی مورد نیاز خود نباشند و هر روز جلسات زیادی در این زمینه برگزار می‌شود و مسئولان این حوزه از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که از دل و جان، وقت و انرژی می‌گذارند.

هاشمی با بیان اینکه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، اقدامات مناسب و هماهنگی انجام می‌شود، افزود: در بدترین شرایط هم نباید نگرانی در مورد تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای بیماران وجود داشته باشد.


منتشر شده

در

, ,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =