رئیس هیات بیماران خاص کرمانشاه: ۲ سال است معطل یک وعده مانده‌ایم

رئیس هیات بیماران خاص کرمانشاه: ۲ سال است معطل یک وعده مانده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان کرمانشاه گفت: دو سال پیش مسئولین ورزش استان قول اختصاص یک سالن را به ورزشکاران بیماری‌های خاص و پیوند اعضا دادند که باوجود پیگیری‌های زیادی که داشته‌ایم، هنوز محقق نشده است.

حسین بیگلری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود بیش از ۳۶ هزار بیمار خاص و پیوند اعضا در کرمانشاه، اظهارکرد: اگر چه این تعداد بیمارخاص و پیونداعضا را در استان داریم، اما متاسفانه بدلیل نبود هیچ زیرساخت ورزشی اختصاصی، فقط ۲۰۰ نفر از آنها ورزش می‌کنند.

وی به برزمین ماندن وعده‌هایی که مسئولین ورزش استان برای اختصاص یک سالن اختصاصی به این ورزشکاران داده‌اند اشاره کرد و افزود: دوسال پیش در مجمع انتخابات ریاست هیات، از نبود زیرساخت‌های ورزشی برای این ورزشکاران در استان گلایه کردیم که در همان نشست مدیرکل ورزش استان با اذعان به محرومیت‌های هیات بیماران خاص و پیوند اعضا، قول اختصاص یک سالن را به این هیات داد.

رئیس هیات بیماران خاص استان کرمانشاه تصریح کرد: علیرغم گذشت دوسال از آن زمان، هنوز این وعده عملی نشده است.

وی افزود: بارها پیگیری‌هایی را برای تحقق این وعده داشتیم که مسئولین عنوان کردند که یکی از سالن‌های خود را به ورزشکاران بیماری‌های خاص اختصاص می‌دهند، اما چون نیاز به مرمت دارد، واگذاری سالن بعد از انجام تعمیرات خواهد بود.

بیگلری تاکید کرد: همان زمان با اداره ورزش رایزنی کردیم که سالن را در اختیارمان قرار دهند تا از محل کمک‌های خیرین آن را تعمیر کنیم و از فدراسیون هم قول گرفته بودیم که آن را برایمان تجهیز کنند، اما قبول نکردند.

وی اضافه کرد: هیات بیماران خاص و پیوند اعضا از جمله هیات‌هایی است که تاکنون چندان از سوی مسئولین ورزشی حمایت نشده و هرچه هم تلاش کردیم تا بتوانیم حمایت آنها را داشته باشیم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

رئیس هیات بیماران خاص کرمانشاه در ادامه این گفت و گو به شرایط این روزهای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بیماران خاص باتوجه به وضعیت و وجود بیماری زمینه‌ای که دارند، دراین شرایط کرونایی نمی‌توانند چندان به بیرون از منزل رفت و آمد کنند، برای همین ورزش بیماران خاص در کرمانشاه درحال حاضر تاحدودی تعطیل است.

وی یادآورشد: البته فدراسیون از طریق فضای مجازی برنامه‌هایی را برای این ورزشکاران درحال اجرا دارد که برخی از ورزشکارانمان نیز این برنامه‌ها را پیگیر و در آنها شرکت می‌کنند، اما هیات استان فعلا امکان برگزاری هیچ برنامه ای را به شکل حضوری ندارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =