مسابقه شطرنج آنلاین ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار می شود

مسابقه شطرنج آنلاین ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار می شود

به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی ، فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا، مسابقه رپید در سایت لیچس برگزار می کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد و سیستم قرعه کشی مطابق با سایت لیچس ( سیستم سوئیس ) خواهد بود.

این مسابقات به صورت انفرادی خواهد بود و مسابقه رپید ریتد با تایم ۲۰ دقیقه + ۵ ثانیه پاداش و مدت زمان استراحت بین هر دور مسابقه ده دقیقه در نظر گرفته شده است.

با توجه به تعداد شرکت کنندگان مسابقه در ۵ الی ۷ دور برگزار خواهد شد و شروع مسابقه در هر دو بخش همزمان روز پنج شنبه و جمعه شنبه ۱۸ و ۱۹ دیماه ، ساعت ۱۴:۰۰ می باشد.

در مسابقه ۷ دوری ، روز اول ۴ دور و روز دوم ۳ دور پایانی برگزار خواهد شد و در مسابقه ۵ دوری ، روز اول ۳ دور و روز دوم ۲ دور برگزار می شود.

با توجه به محدودیت های سایت لیچس پوئن شکنی سونه بورن برگر لحاظ می گردد ، در صورت تساوی برگر رویارویی بین دو بازیکن ملاک رتبه خواهد بود ( توسط داور مسابقه انجام می پذیرد )

نحوه امتیاز دهی سیستم سوییس :

هر برد ۱ امتیاز ، مساوی نیم امتیاز و باخت صفر امتیاز لحاظ می شود.

علاقه مندان در سایت لیچس اقدام به ثبت نام کاربری نموده ( مراحل و نحوه ثبت نام کاربری به مدیریت برگزاری مسابقات ارسال گردیده است ) و سپس در تیم شطرنج همگانی که آدرس آن در ادامه ارسال می گردد عضو شوند.

? https://lichess.org/team/chess-communal-competitions

عضویت در تیم همگانی ، جهت ورود به مسابقه الزامیست و سایر موارد پیش بینی نشده ، مطابق با قوانین سایت خواهد بود.

اعلام نفرات برتر پس از بررسی توسط سرداور به اطلاع خواهد رسید و عدم ارسال مشخصات دقیق و آیدی بازیکنان در سایت لیچس به مسوول برگزاری ، به منزله انصراف از رده بندی تلقی می گردد .

با اعلام آمادگی و ارسال مشخصات به سرداور مسابقه ثبت نام انجام می شود. بازیکنان ۳۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه در بخش خود حضور یابند  و شرکت کنندگان موظف هستند نسبت به رعایت بازی جوانمردانه ، اهتمام ورزند.

جهت هماهنگی می توانید با خانم فقیه به شماره واتس آپ ۰۹۰۱۷۰۲۶۲۱۸ تماس بگیرید


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهارده =