معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است، گفت: این بیمارستان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ نقش بسیار مهم و بسزایی در درمان بیماران ایفا می‌کند.

به گزارش ایرنا، دکتر «بهمن روشنی» روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت کسب رتبه برتر بیمارستان امام رضا (ع) در زمینه اعتباربخشی کشوری فزود: تلاش همه همکاران کادر درمان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بسیار چشمگیر بوده و جای تقدیر از آنها دارد.

وی اظهار داشت: کسب رتبه درجه یک برتر موفقیت مهمی بوده که مسوولیت مرکز را سنگین تر کرده که در دوره های آتی ضمن حفظ شرایط و رتبه فعلی برای کسب رتبه عالی تلاش نماید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آمارهای اعلامی در خصوص میزان موفقیت درمان بیماران کرونایی که از طرف وزارت بهداشت آمده است، نشان از کیفیت بالای خدمات درمانی و موفقیت در نجات تعداد بیشتر بیماران مبتلا به کووید ۱۹ داشته است.

وی افزود: از زحمات همه کسانی که در طول سالیان اخیر تلاش‌های مستمری برای کسب این رتبه داشتند و از زحمات تیم مدیریتی در دوره های اخیر این مرکز قدردانی می کنم.

رییس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه هم گفت: کسب رتبه برتر نتیجه تلاش و زحمات چند ساله همکاران بیمارستان و حمایت ها و پشتیبانی های معاونت درمان بوده که از همه عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

دکتر «شهرام بیدهندی» افزود: در این دوره از فرآیند اعتباربخشی، موفق شدیم با یک برنامه ریزی صحیح بتوانیم با داشته‌های بیمارستان و پیش‌بینی های لازم و انجام آموزش‌های لازم در کلیه سطوح بیمارستان، ضمن کاهش استرس دوره ارزیابی برای همکاران، این رتبه را کسب نماییم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =