افتتاح ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در سفر “وزیر بهداشت” به کرمانشاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سفر سه روزه وزیر بهداشت به استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
دکتر حسین کریم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز چهارشنبه (۲۳ فروردین) به استان، گفت: این سفر سه روزه بوده و پروژه‌های مهمی طی آن توسط وزیر افتتاح می‌شود.
کریم از افتتاح هشت پروژه با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در این سفر در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب و سنقروکلیایی خبر داد.
وی افزود: در این سفر بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان سنقر با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد تومان و فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب با ۱۲۰ تخت و اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
کریم همچنین از افتتاح کیلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی “بوستان” در این سفر خبر داد  و اظهار کرد: این کیلینیک شامل ۸۰ مطب است که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان احداث شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از افتتاح مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) با صرف اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح مرکز تحقیقات خواب بیمارستان فارابی به عنوان تنها مرکز تحقیقات خواب غرب کشور با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، افتتاح آنژیوگرافی دوم بیمارستان امام علی (ع) با اعتبار هفت میلیارد تومان و افتتاح اتاق‌های عمل بیمارستان طالقانی با  اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در این سفر خبر داد.
کریم تصریح کرد: علاوه بر اینها در این سفر دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی به عنوان سومین دانشکده علوم تغذیه کشور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =