برگزاری هفتمین همایش کمیته‌های استانی بیماران خاص

خاص‌پرس: همایش کمیته‌های استانی بیماران خاص، با حضور نمایندگان کمیته‌های استانی، نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت بهداشت سه شنبه چهارم دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بنیاد امور بیماری‌های خاص، این همایش با هدف بهبود امور بیماران خاص کشور و به منظور هماهنگی بیشتر سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی و مدنی از جمله استانداری‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی، نمایندگان مردم در مجلس و وزارتخانه‌ها، به همت بنیاد امور بیماری‌های خاص برگزار خواهد شد.

نیکتا پژوهش‌فر، معاون هماهنگی و اموراستان‌های بنیاد اموربیماری‌های خاص در این باره به خاص‌پرس گفت: «کمیته‌های استانی بیماران خاص متشکل از معاون سیاسی و امنیتی استانداری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، رئیس سازمان هلال احمر ، روسای انجمن‌های کلیوی، هموفیلی و تالاسمی استان‌، نماینده نیروی انتظامی و صدا و سیما و … هستند. وظیفه این کمیته جمع‌آوری مشکلات و چالش‌های بیماران خاص و بررسی آنها در جلساتی است که به صورت منظم در هر ماه به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری هر استان برگزارمی شود».

معاون هماهنگی و اموراستان‌های بنیاد اموربیماری‌های خاص ادامه می‌دهد: «پیرو برگزاری کمیته‌های استانی، بنیاد اموربیماری‌های خاص جهت هماهنگی بیشتر، اقدام به به برگزاری هفتمین همایش سراسری در دی ماه امسال کرده است. در این همایش نمایندگان کمیته‌های استانی گرد هم می‌آیند تا ضمن بیان مشکلات بیماران خاص استان خود، با نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت بهداشت دیدار و برای رفع مشکلات، هم اندیشی کنند».

به گفته پژوهش‌فر این مشکلات در قالب سه کارگروه رفاه اجتماعی، بیمه و درمان و کارگروه پیشگیری و آموزش مطرح خواهد شد.


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهارده =