بیمارستان طالقانی کرمانشاه ، پای در راه بازسازی

بیمارستان طالقانی کرمانشاه ، پای در راه بازسازی

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی گفت: بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه، از بیمارستان‌های قدیمی این شهر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دکتر خسرو فرهادی اظهار داشت : این مرکز به‌عنوان ترومای مرکز غرب کشور روزانه پذیرای بیماران بسیاری از استان‌های هم‌جوار حتی کشور عراق است که خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی به بیماران ارائه می‌دهد.

وی گفت: این بیمارستان به عنوان یکی از شلوغ‌ترین مراکز درمانی استان، ۲۱۵ تخت فعال دارد که امسال با کمک تیم اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تغییراتی در بیمارستان ایجاد کرده‌ایم.

رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه با اشاره به تعویض چهار آسانسور قدیمی این بیمارستان، اضافه کرد: از قطعات و تجهیزات بسیار مناسبی برای تعویض آن استفاده کرده‌ایم.

دکتر فرهادی تصریح کرد: حدود ۲ هزار متر از راهروهای بیمارستان را از لحاظ کف‌پوش، سقف و نوردهی با هدف ایجاد فضایی مناسب برای مراجعه‌کنندگان، تغییر داده‌ایم.

وی به ۲ بخش آی.سی.یو با ۲۸ تخت فعال اشاره و بیان کرد: کل سیستم سرویس‌دهی و مانیتورینگ بخش مراقبت‌های ویژه به روز شده است و فضای تهویه کاملا مناسبی دارد.

رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه از کاهش ۳۰ درصدی مراجعان به این مراکز درمانی خبر داد و افزود: معمولا بعد از مهرماه تراکم بیمار در این بیمارستان کم می‌شود به طوری که هم‌اکنون حدود ۵۰ تخت خالی داریم که این کاهش مراجعه دلایل مختلفی دارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =