نتیجه آزمایش کرونا به صورت پیامکی اعلام می‌شود

نتیجه آزمایش کرونا به صورت پیامکی اعلام می‌شود

مدیر فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از حدود ۱۰ روز دیگر نتیجه آزمایش کرونا به صورت پیامکی اعلام می‌شود و دیگر نیاز نیست که شهروندان استان برای اطلاع از نتیجه آزمایش کرونای خود به آزمایشگاه‌ها مراجعه کنند.

«بیژن کبودی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه پیامکی به صورت یکپارچه به تمام مراکز خدمات سرپایی کرونا متصل می‌شود و به محض ثبت نتیجه آزمایش در سیستم، این نتیجه به صورت خودکار برای شهروند هم پیامک می‌شود.

به گفته او شهروندان در زمان مراجعه به مراکز خدمات سرپایی کرونا در سراسر استان، شماره تلفن همراه خود را اعلام می‌کنند تا نتیجه به صورت پیامکی برای آنها ارسال شود.

کبودی اظهار کرد: البته در صورتی که شهروندی نیاز به نسخه چاپی نتیجه آزمایش داشته باشد، برای دریافت آن باید به صورت حضوری به آزمایشگاه مورد نظر مراجعه کند.

مدیر فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمام ۲۰ مرکز سرپایی خدمات کرونا به این سامانه پیامکی متصل خواهند شد.

از ۲۰ مرکز خدمات سرپایی کرونا، سه مرکز مخصوص بیمارستان‌های شهر کرمانشاه، چهار مرکز در سطح شهر کرمانشاه و در ۱۳ شهرستان دیگر استان هم ۱۳ مرکز به شهروندان استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه خدمت‌رسانی می کنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 18 =