دکتر مهرداد پاینده به عنوان “رئیس بیمارستان بهارستان کرمانشاه” منصوب شد

دکتر مهرداد پاینده به عنوان “رئیس بیمارستان بهارستان کرمانشاه” منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر پاینده به عنوان رئیس بیمارستان بهارستان منصوب گردید.

وی فارغ التحصیل فوق تخصص خون و سرطان و پیوند مغز استخوان از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۸۳ است که دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۶۶ در دانشگاه علوم پزشکی کاشان و دوره تخصص را نیز در سال ۷۶ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گذرانیده است.

دکتر پاینده فعالیت خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال ۷۴ به عنوان پیام آور بهداشت (طرح سربازی) در شهرستان گیلانغرب آغاز نموده و در سال ۸۱ نیز به عنوان متخصص داخلی در طرح (ضریب k )در شهرستان سنقر مشغول به خدمت بوده است.

شایان ذکر است که دکتر پاینده تاکنون بیش از ۳۴۰ پیوند در کرمانشاه را به همراه تیم پیوند مغز استخوان کرمانشاه به انجام رسانیده و از سوابق اجرایی وی می توان به خدمت در بیمارستان آیت ا… طالقانی و نیز مرکز پیوند مغز استخوان امام رضا(ع) به عنوان فوق تخصص خون و سرطان اشاره کرد.

 گفتنی است بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی بهارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های سرطان کشور در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه و هدیه سفر رهبر معظم انقلاب به استان است که در پایان تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید و به حول و قوه ی الهی این مرکز با ۱۲۰ تخت در سه طبقه شامل : بخش‌های رادیوتراپی، شیمی‌درمانی و پیوند مغز استخوان نقش بسیار مهمی در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان در این استان و غرب کشور را خواهد داشت.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =