بیمارستان دکتر معاون صحنه آماده افتتاح شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تکمیل بیمارستان دکتر معاون صحنه خبر داد و گفت: این بیمارستان تکمیل شده و آماده افتتاح است.
دکتر حسین کریم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه یکی از برنامه هایم در شروع خدمت به عنوان رییس دانشگاه تلاش برای راه اندازی پروژه های نیمه تمام بود، افزود: در این میان بیمارستان دکتر معاون صحنه که کلنگ احداث آن از سال ۱۳۸۶ به زمین زده شده بود، توجه مرا جلب کرد.
وی یادآور شد که مردم شهرستانی به این قدمت، زیبایی و اهمیت هنوز از داشتن یک بیمارستان مدرن محروم بودند و بیمارستان آنان نیمه کاره رها شده بود و امیدی هم به ازسرگیری ساخت آن نداشتند، مرا نگران می کرد.
او گفت: ساخت این بیمارستان با اعتبار بانک جهانی آغاز شد و چند سال بعد در حالیکه پیشرفت قابل توجهی نداشت، به حال خود رها شده بود.
وی گفت: عزم مجموعه مدیریتی دانشگاه، برای تامین اعتبارات لازم با وجود سختی های بسیار و کمبود منابع، با رایزنی های مختلف سرانجام به نتیجه رسید و سال گذشته عملیات تکمیل بیمارستان را شروع کردیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه بدون اشاره به میزان اعتبار بیمارستان معاون صحنه گفت: این بیمارستان در ابتدا قرار بود ۳۲ تختخوابی باشد اما این تعداد تخت روشن بود که برای شهرستان صحنه، کافی نبود پس آن را به ۲ برابر یعنی ۶۴ تخت ارتقا دادیم.
دکتر کریم افزود: همزمان با تکمیل ساخت، که با دشواری های بیش از اندازه و طاقت فرسا همراه بود، کار تهیه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی را نیز شروع کردیم تا اینکه حالا دیگر بیمارستان آماده خدمت شده و در سفر وزیر بهداشت افتتاح می شود.
وی اظهار کرد: مدت هاست که مردم شریف شهرستان صحنه از نعمت برخورداری از یک مجموعه درمانی مدرن و مجهز بی بهره بودند و حالا خوشحالیم که پس از ۹ سال از شروع ساخت این بیمارستان، شاهد افتتاح آن خواهیم بود که ثمره و صحنه همدلی و تلاش جمعی مسوولان استانی، دانشگاهی، منتخبان مردم و مسوولان شهرستانی و البته همکاری مجموعه وزارت بهداشت و عنایات شخص دکتر هاشمی به این استان است.
شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
منبع: سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =