تقدیر و تشکر حسین بیگلری مدیر انجمن بیماران کلیوی کرمانشاه از پروفسور سعیدی

تقدیر و تشکر حسین بیگلری مدیر انجمن بیماران کلیوی کرمانشاه از پروفسور سعیدی

در تاریخ دوم مهر ماه ۹۷ کرمانشاه میزبان جناب آقای دکتر آرمان مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی ایران و پروفسور سید رضا سعیدی جراح پیوند اعضا بود. این بزرگوار جهت رفع مشکل پیوند کلیه بیماران کرمانشاهی که جهت پیوند به تهران مراجعه می نمایند به کرمانشاهی که زمانی قطب پیوند کشور بود سفر نمودند. در این سفر پربار پس از ملاقات دو ساعته با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونت درمان استان، بازدید از بخش جراحی و بررسی امکانات جراحی پیوند کلیه انجام شود. همچنین در پی ملاقات با جراحان پیوند کلیه و بازدید از بخش پیوند و جلسه یکساعته با پزشکان نفرولوژ استان و پرسنل بخش پیوند کلیه، تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

  • – مقرر گردید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اسرع وقت رفع موانع قانونی کار پیوند کلیه جناب آقای پروفسور سعیدی را در کرمانشاه فراهم کند.
  • – جناب پروفسور سعیدی تقبل فرمودند در صورت آماده بودن اهداکننده و گیرنده که مراتب آن توسط انجمن کلیوی کرمانشاه انجام می شود، جهت جراحی و نظارت بر کار جراحان به کرمانشاه مراجعه نمایند.
  • – انجمن بیماران کلیوی ایران نیز تقبل نمودند کلیه هزینه ایاب و ذهاب جناب آقای پروفسور سعیدی را به کرمانشاه تقبل فرمایند.

بدینوسیله از زحمات این دو عزیز خصوصا جناب پروفسور سعیدی تشکر و قدردانی می شود.


توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =