نخستین سامانه خدمات بانکی نابینایی در استان کرمانشاه رونمایی می‌شود

فاطمه رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: با تجهیز شعب منتخب بانک‎های استان کرمانشاه به سامانه خدمات بانکی روشندلان، امکان ارائه خدمات به نابینایان فراهم می‏‌شود.

فاطمه رضوان‎مدنی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از ارائه خدمات بانکی به روشندلان کرمانشاهی در شعب منتخب بانک‏های استان خبرداد و اظهار داشت: با تلاش مدیران شعب بانک‏های دی و تجارت استان و با همکاری شرکت دانش بنیان پکتوس، با تجهیز شعب منتخب این بانک‏ها به سامانه مذکور، دسترسی افراد دارای معلولیت بینایی به خدمات بانکی تسهیل خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: با افتتاح باجه خدمات‏‌رسان ویژه نابینایان و کم‌‏بینایان در شعبه منتخب، این افراد می‌‏توانند با استقلال فردی تمامی امور بانکی خود همچون افتتاح حساب، واریز و برداشت از حساب  را انجام دهند.

وی با بیان اینکه این سامانه مجهز به سیستم روشندلان بدون کمک فرد دیگر است بیان کرد: پیش از این روشندلان برای استفاده از خدمات بانکی به داشتن یک فرد امین بینا برای مراجعه به شعب بانک‌ها نیاز داشتند.

‎رضوان‌‏مدنی با بیان اینکه آیین رونمایی از این شعبه روز سه‌‏شنبه با حضور مسئولان استانی در شعبه منتخب بانک دی انجام می‏‌شود، عنوان کرد: روشندلان می‌توانند با مراجعه به شعب مجهز بانک دی به سامانه خدمات بانکی نابینایان، بدون همراه داشتن فرد امین و هیچ‌‌گونه محدودیتی به انجام امور بانکی خود بپردازند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 9 =