دکتر شهرام بیدهندی به عنوان رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) منصوب شد/تقدیر از دکتر علی سروش

دکتر شهرام بیدهندی به عنوان رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) منصوب شد/تقدیر از دکتر علی سروش

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر شهرام بیدهندی به عنوان رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) منصوب شد.

 

دکتر بیدهندی که دانش آموخته پزشکی عمومی در سال ۱۳۷۵ از دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌درمانی کرمانشاه است ، داری مدرک تخصصی بیهوشی و مراقبت‌های ویژه از همین دانشگاه است.

 

از سوابق مدیریتی وی می توان به رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرستان کنگاور ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان تویسرکان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه ، قائم مقام معاونت پشتیبانی دانشگاه ، رئیس اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه ، دو دوره مدیر درمان دانشگاه و مدیر بیمارستان امام رضا (ع) به مدت ۶ سال اشاره کرد .

 

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر علی سروش عهده دار بوده است که دکتر مرادی با اهداء لوحی بدین شرح از زحمات وی تقدیر کرد.

 

جناب آقای دکترعلی سروش

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدی ریاست مجتمع امام رضا (ع)   با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.

 

دکتر محمود رضا مرادی ریس دانشگاه


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =