پیش‌نویس خودکار

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت:همواره افتخار می کنم که عضو خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستم

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: گسترش‌ امکانات و نگاه و دید باز در تحقیقات و فناوری می‌تواند موجب پیشرفت و ارتقا این حوزه شود.
دکتر فرید نجفی روز پنجشنبه در آیین مجازی تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در حوزه پژوهش و فناوری، هم افزایی و هم‌گرایی بین وزارت علوم و بخش های دیگر بسیار حایز اهمیت است.
وی در ادامه گفت: بهترین خاطرات من در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده و در این مدت دلتنگ همکاران و دوستان بودم تا با آنان دیداری تازه کنم که امروز این اتفاق خوب صورت گرفت.
دکتر نجفی اضافه کرد: در این مدت با کسب اطلاع از دانشگاه های دیگر، دانشگاه کرمانشاه بدون اغراق جایگاه خاصی در حیطه پژوهشی و فناوری دارد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: هر چند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نظر سخت افزاری و امکانات فیزیکی دارای مشکلاتی است اما به لحاظ نرم افزاری پیشتاز است که نتیجه آن را در جشنواره رازی دیدیم که در هر سه حوزه پژوهشی، فناوری و دانشجویی دانشگاه کرمانشاه برتر شد.
وی گفت: این دانشگاه از جمله دانشگاه هایی است که در جذب هیات علمی خوب عمل کرده و با جذب اعضای هیات علمی جوان و تلفیق آن با تجربه ها موفق بوده است.
دکتر نجفی یادآور شد: زیست بوم فناوری در همه دانشگاه ها خوب شکل گرفته اما در کشور از  دانشگاه های برتر در این زمینه هستیم.
وی افزود: از دیگر خصیصه های دانشگاه کرمانشاه همیاری و پشتیبانی همه جانبه هیات رییسه از حوزه تحقیقات و فناوری  است که در زمان ریاست دکتر مرادی این امر به خوبی به چشم می خورد و جای خوشحالی و تقدیر دارد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر خدارحمی معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جمله اساتیدی است که هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پژوهش فعالیت خوبی داشته که این امر می تواند به موفقیت وی در این حیطه کمک کند.
وی گفت: توصیه دوستانه من به تمامی معاونین پژوهشی این است که فارغ از هر رشته و نگرشی که دارند، نگاهی جامع  به تمام ایده ها خوب و انتقادات تحقیقات داشته باشند تا بتوانیم رشد و پیشرفت مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

وی گفت: خود را همیشه عضو خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می دانم و به آن افتخار می کنم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =